دکوراسیون پرده امیر

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب

از آنجا که در بسیاری از محصولات نقش دلال و واسطه در آن مشاهده و باعث گران شدن محصول میشود چه محصولات غذایی و مصرفی و یا هر چیز دیگری بر آن شدیم تا محصولات خوب و باکیفیت خوب با قیمت پایین را در سایت و کانال قرار دهیم بدون دخالت دلال و واسطه و با کمترین سود.

بایگانی

تاریخچه کاغذ دیواری

جالب است بدانید مخترع کاغذدیواری ۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح چینی ها بودند آنها کاغذ برنج را بر روی دیوار خود میچسباندند.

در قرن ۸ میلادی راز کاغذ چینی ها به اروپا منبقل شد و پس از آن بسیاری از اروپاییان ثروتمند به هنرمندان سفارش کاغذ های نقاشی شده برای نصب بر روی دیوار های منازل خود را میدادند.

در دوران رنسانس کاغذدیواری با استفاده از تکنیک چاپ کلیشه چوبی در میان اشراف اروپا محبوبیت یافت که طبقه نیمه مرفه به دلیل قیمت زیاد توان خرید این نوع کاغذها را نداشتند.

نحوه ی شست و شوی کاغذ دیواری

برای توصیه ی اول بگذارید تا بگویم بهتر است لکه ها را از روی کاغذ دیواری در اولین فرصت و قبل از آنکه پایدار شوند پاک کنید.

شست و شو کاغذ دیواری

کاغذ هایی با این نماد را با آب گرم و اسفنج و یا دستمالی نرم بشویید دقت کنید که هرگز از ابزار های ساینده برای تمیز کردن این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

 

کاغذ دیواری

برای شست و شوی این نوع از کاغذ ها هم استفاده از آب گرم و اسنج توصیه میشود میشود همچنین میتوانید از مقادیری مواد شوینده غیر اسیدی استفاده کرد. 

 

کاغذ دیواری

برای شست و شوی این کاغذ دیواری ها خیاتان راحت تر است فقط در هنگام نظافت دقت کنید که آب به لایه ی زیرین کاغذ دیواری نفوذ نکند.
نوذ آب به لایه زیرین کاغذ باعث جدا شدن کاغذ از سطح دیوار میشود.

جدا کردن کاغذ دیواری
ویژگی مناسب کاغذ دیواری امکان جدا کردن ساده ی آن از سطوح میباشد. آسان ترین روش جدا کردن پاشیدن آب بر روی آن است. همچنین میتوان از محلول آب گرم و سرکه و اسپری کردن آن بر روی دیوار و یا استفاده از دستگاه بخارآب برای جدا کردن کاغذدیواریتان استفاده کنید.