دکوراسیون پرده امیر

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب

از آنجا که در بسیاری از محصولات نقش دلال و واسطه در آن مشاهده و باعث گران شدن محصول میشود چه محصولات غذایی و مصرفی و یا هر چیز دیگری بر آن شدیم تا محصولات خوب و باکیفیت خوب با قیمت پایین را در سایت و کانال قرار دهیم بدون دخالت دلال و واسطه و با کمترین سود.

بایگانی

پرده پلیسه

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

پرده های پلیسه با انواع مدرن و سنتی دکوراسیون همخوانی دارند شما به راحتی می توانید پرده هایی از جنس حریر و ساتن بر روی آنها اضافه کنید.

پرده های پلیسه قابلیت شستشو دارند و از نظر تنوع رنگ و طرح پارچه منحصر به فرد هستند این پرده ها هنگام جمع شدن حداقل فضا را اشغال می کنند و از همه مهمتر قیمت مناسبی هم دارند پرده ‌پلیسه همانند آکاردئون می باشد و مانند آکاردئون از پایین به بالا جمع شده یا بلعکس پارچه به دلیل پلیسه بودن قابلیت جمع شدن در فضایی بسیار کوچک را دارا می باشد این پرده ها مناسب ترین انتخاب برای پنجره های  upvcمی باشد زیرا با نصب این پرده  روی شیشه قاب پنجره پشت پرده پنهان می شود و با باز و بسته نمودن پنجره ها لازم به جا به جا کردن این پرده نمی باشد.

 تنوع دررنگ و اشغال فضای بسیار محدود آن باعث ظرافت و باریکی هرچه بیشتر نمای پنجره می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۲
ارسال به مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی