دکوراسیون پرده امیر

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب

از آنجا که در بسیاری از محصولات نقش دلال و واسطه در آن مشاهده و باعث گران شدن محصول میشود چه محصولات غذایی و مصرفی و یا هر چیز دیگری بر آن شدیم تا محصولات خوب و باکیفیت خوب با قیمت پایین را در سایت و کانال قرار دهیم بدون دخالت دلال و واسطه و با کمترین سود.

بایگانی

سقف کشسان با 25% تخفیف 300000تومان

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ

جنس سقف کشسان چیست؟

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

انواع پارچه های سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان به انواع سقف کشسان مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز تقسیم می شوند. در بین این سقف ها، سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده ای است که شامل بیش از 150 رنگ می شود. نکته ی قابل توجه در سقف های کشسان امکان چاپ بر روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که پیشتر چاپ سقف کشسان با آن رو به رو بود، عرض چاپ نسبتا کم (به میزان 3.20 متر) بوده است. اما این مشکل توسط گروه صنعتی لابل با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ UV حل شده است این دستگاه، اولین دستگاه چاپ با عرض 5.30 متر در ایران است. به کمک دستگاه چاپ سقف کشسان می توان در پروژه های ساختمانی بزرگ، سقف لابل را به صورت یکپارچه و بدون درز چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
ارسال به مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی