دکوراسیون پرده امیر

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب

از آنجا که در بسیاری از محصولات نقش دلال و واسطه در آن مشاهده و باعث گران شدن محصول میشود چه محصولات غذایی و مصرفی و یا هر چیز دیگری بر آن شدیم تا محصولات خوب و باکیفیت خوب با قیمت پایین را در سایت و کانال قرار دهیم بدون دخالت دلال و واسطه و با کمترین سود.

بایگانی

کفپوش های 3 بعدی با 25% تخفیف متری 320000 تومان

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ

کفپوش یکی از وسایل تزیینی منزل به شمار می رود که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کفپوش سه بعدی یکی از جدیدترین این کف پوش ها می باشد که جلوه خاصی به خانه می بخشد. در این مطلب با تصاویر جدیدترین و مدرن ترین این کفپوش ها برای خانه های امروزی آشنا می شویم.

انواع مدل کفپوش سه بعدی مدرن برای خانه های امروزی

امروزی در تزیین دکوراسیون داخلی منزل از انواع کفپوش های سه بعدی استفاده می شود. این کفپوش ها در عین زیبایی, جذابیت خانه را بیشتر می کنند. ایده های بسیاری برای طراحی کف پوش سه بعدی وجود دارد. این کفپوش ها را می توان برای تزیین اتاق خواب, تزیین اتاق نشیمن و تزیین آشپزخانه و … استفاده نمود. تصاویر زیر دکوراسیون داخلی خانه های امروزی با انواع مدل کفپوش سه بعدی را نشان می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
ارسال به مدیر

نظرات  (۱)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

پاسخ:
ممنن از شما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی