دکوراسیون پرده امیر

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

پخش و فروش تخصصی پرده های فانتزی و کاغذ دیواری

فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب

از آنجا که در بسیاری از محصولات نقش دلال و واسطه در آن مشاهده و باعث گران شدن محصول میشود چه محصولات غذایی و مصرفی و یا هر چیز دیگری بر آن شدیم تا محصولات خوب و باکیفیت خوب با قیمت پایین را در سایت و کانال قرار دهیم بدون دخالت دلال و واسطه و با کمترین سود.

بایگانی

پرده زبرا

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ


از جدیدترین انواع پرده های تزیینی است که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار گرفته و  با بالا و پایین کردن پرده نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد مقدار نور را به صورت دلخواه از 0 تا ۹۰% تنظیم نموده و در صورت نیاز می توان پرده را کاملا در قاب بالا جمع کرده و از نور کامل 100% استفاده نمود.

این نوع پرده به تنهایی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره و پرده های توری را فراهم می‌سازد پرده زبرا دارای عملکردی شبیه پرده های شید است با این تفاوت که پرده زبرا نیازی به جمع شدن ندارد و به مقدار دلخواه قابلیت تنظیم نور را دارد که به صورت سایه روشن انجام می گیرد  قابلیت توانایی بستن دید کامل را بدون باز و بسته شدن فراهم می‌آورد پرده زبرا در بین پرده های تزئینی بیشترین طرفدار را دارد.

پرده‌ زبرا ترکیبی از تور و پارچه است که این دو لایه موازی توسط نوارهایی از پارچه که در فواصل معین به هم متصل شده اند. این نوع پرده برحسب به روز بودن خود از بهترین و پیشرفته ترین مواد و ماشین آلات روز نساجی دنیا بهره می برد

 ویژگی ها:

-کیفیت و دوام بسیار بالا

- دارا بودن طرح بافت الگو و رنگ های بسیار زیاد و متنوع همگام با صلیقه شما

- سهولت در تنظیم میزان نور ورودی به محیط


نمونه های اجرا شده:






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۱
ارسال به مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی